Tuesday, 13 December 2011

my status ~

ASSALAMUALAIKUM 
hye beauty and handsome :]

hey! look at this !
currently in my fb wall ~

Hari niyh tasha buat status giler. Semalam pon buat jugak. Suker sangat laa mereke niyh nak pertikaikan. Biase lah mulut manusia mane boleh tutup. See! Within one hour dah lebeh 10 orang like status tasha and comments also. Larhh. Kowang jangan pikir laen. Tade maksud apa-apa pon. Chill laa. 

Hurm~ kepada saudara K_____, harap awak tak terasa apa-apa. Saya tak tujukan status yang kt fb tuh pada sapa pon termasuk la pasangan awak dan awak sekarang niyh. We just fine kan. Saya tak penah carik pasal dengan awak atau pon dy yang jady pengganti saya tuh kan. Saya baekk jek kan dengan kowang. So, totally means that i never mean that for both you. I'm sorry kalau awak terase. But it's not for you. I've my own life now. Peace! Hehe  :)

Kepada awak yang suker buat propaganda, saya nasihatkan berhenti lah tabiat buruk anda itu. Ape la sangat yang anda dapat kan. Jangan rosak hubungan persahabatan kami okeyh. Saya sayaang mereka sangat-sangat ! Please laa ye. 

WINK : bersalahkah aku? i just copy and paste jekk ~ cdehnyerr .

2 comments:

  1. manusia memang tak pernah rasa berpuas hati dengan apa yang orang lain dapat tasha. even kite pun kadang kadang pun ad rase dengki jugak. hihi :P

    ReplyDelete
  2. haha. jahat. feeza memang selalu dengki gn kite. huhu

    ReplyDelete