Thursday, 15 December 2011

rindu sangaat ~

ASSALAMUALAIKUM
hye maness dan tampann :]


:: homesicker ::
hari niyh rase nak post something yang agak tocing.
tak tahu pehal, lately niyh tasha asek tacink jek.
biler shah call hari tuh dy cakap macam nih,
:: "asal line kt sane uw panas semacam jekk"
huh! dunnow laa. aku pon tatau asal gn diri aku niyh
ape yang aku tau skang niyh;
I AM HOMESICK (!)
nak balek laa weyh! rindu rumah! rindu family :'(
tolong laa paham . huh !

:: friends lover ::
now, just nak cakap;
"rindu giler nak lepak ngan kowang sumer"
1-3-11
rindunyer trademark mereka ,
* ziera - kuat merajukk. hati tisu ~
* ejat - perbezaan suare biler ckp gn aus gn abah nyer .
* kienah - kejut setiap pagi selasa utk g kelas maths .
* kak  lieza - melayan kerenah DOKTOR setiap malam
* syira - "ceqq!" , "untunglaa~"
* kak bie - everynight with her "monkey!"
* kak azie - ketua rumah yang sopan gitu .
* ieka - always M.I.A .  


:: miss school life ::
benzer;
jufa-elin-fiqq-ieja-dalila-syaida-my-khai-hanis-chamz-nadd-nisa
safwan-zuhdi-ajez-aqim-wanarif-naim-bariq-buden-wandan-jack-zaid-daus
edison-ibnusina-arrazi-einstein-newton
TELEKOM !
junior -vs- senior
pasal malam - robotik - najmulail - usrah - prep - netball - prefects - japanese
kene tahan setiap kali ade spotcheck . gilerr!


-I MISS YOU ALL-
thanks . sorry . love u


WINK : rindu sangat KENANGAN TERINDAH ! tapi taknak kembali ke mase silam yang sangat pahit itu~

-- ______________________________________________ --
Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending. Maria Robinson quotes 

2 comments:

  1. kite pun homessick jugak ! dah tak tahan sangat nih ! banyak masalah timbul dekat sini. macam dah takde kekuatan tapi kite yakin Allah nak bagi "pelangi" dekat kite di kemudian hari, insya Allah :)

    ReplyDelete
  2. feeza. sabar ye. kite pon sangat. tapi kite tau dugaan awak lagi banyak kan. sabar tau. "pelangi" allah tuh ade jek untuk owg yang kuat macam kite niyh. insyaAllah :D

    ReplyDelete