Wednesday, 11 January 2012

SEMANGAT (!)

ASSALAMUALAIKUM
hye hensem and beauty :]

Nak kasik tau yang hari niyh tasya seronok sangat.
KENAPA?
sebab hari niyh dapat jumpe SUMBER INSPIRASI. pagi2 lagi tau.
naik bas sama-sama. turun bas sama-sama.
pergi kelas sama-sama.
hoho. so sweeetttt! HAHA :P
eleyh! korang jeles la tuh kan.
since tasya orientasi lagi dah minat kat mamat tuh
not just. HENSEM and BERGAYA.
he is very COOL and SMART.
MPP beb! memang laa. dah laa hebat. yang penteng RESPONSIBLE!
ini bukan untuk diangan-angankan untuk dijadikan 
KAYU BALAK atau ABANG TERANGKAT
dia hanyalah sumber inspirasi dan idola bagi diri tasya.
pemberi semangat dan semestinya tasya nak jadi macam dia.
rindu laa nak jadi pemimpin niyh.
seronok tahu. nampak jek tasya cool.
tapi hati siapa tahu maa. haha.
okeyh laa. tuh jek nak cakap. thanks. BUBYE :)


you're free to be yourself.

WINK :  tak salah kalau mencari seseorang untuk dijadikan sumber inspirasi demi untuk meraih kejayaan di masa hadapan.

2 comments:

  1. sape sape sape? tell me ! i want to know about that !

    ReplyDelete
  2. ceyh! nak tahu jek ea. alaa. time tu feeza ade laa. tak tahu ke? nanti ingat kan kite nak gtaw feeza eak. hehe. malu laa nak kasik tau kat sni. ngee :P

    ReplyDelete