Wednesday, 8 February 2012

birthday awak !

ASSALAMUALAIKUM
hye gadess and handsome :]

Hari niyh nak continue cerita pasal birthday guy lagi. Kali niyh macam special jugak laa sebab orang yang diraikan adalah orang yang special bagi tasya. Actually dia pernah menjadi yang special dan akan terus menjadi yang special walaupun hakikatnya kami hanya kawan sekarang. Kite kawan jekk kan, awak? Hehe. Terima kasih kat awak coz sudi anggap saya kawan awak lagi. Tapi memang kita tak pernah gaduh pon kan :))

suatu ketika zaman kegemilangan :D

Here it is. The handsome boy yang pernah bertakhta di hati saya pada suatu ketika dahulu. Sangat baik dan caring. Sumpaa tak tipu! Mane ade ex-boyfriend yang sanggop nak baek2 lagi ngan ex-awek dia kan. Kira baek jugakk la. Actually tasya yang baek sangat kan. Ahahks. Persaaan! Tapi sekarang kami kawan baik jekk. Kan? Hehe. Dua hari lepas hari jadi saya. Hari niyh hari jadi awak. Kalau dulu selalu celebrate same2 kan. Sweet-muit gitu. Haha. Gedikks jekk tasya niyh. Takpe laa. Bukan selalu nak gedik2 niyh kan. Ngeee ;) OKEYH. Yang penting awak tak lupe blackforestlover. Favourite awak jugakk kan. :P

Ingat takk awak pernah bagi saya gambar daun niyh.
Buat sendiri kan? Kretiff seyh. Haha. Thanks !

Okeyh. Make it short. Supposed in planning nak jadik orang last macam mase birthday saya awak jadik orang last. Tapi macam dah terlajak 10 minit. Tapi kira fair laa. Sebab awak wish 11.55p.m and saye wish 12.05a.m. 5minit pertama dan terakhir. Hehe. So sorry. Sebab tak perasan dah pukul 12 lebeh cz busy sangat buat assignment. Mase wish tady awak kate saya saje jek wish lambat. Nak hadiah?? Haktuihhh! Jangan harap laa nak dapat. 10minit lambat jekk kowt. Kalau saya nak hadiah kene datang matrik awak?? Ngekk! Ingat dekat ke?? Jaoh tahu tak. Deal! Mase saya nak balek nnt. Awak tunggu kat terminal. Kite jumpa. Kalau nak laa. Takyah lagi bagos. Jimat duet. Haha :P [gurau jekk tau. jangan marah laa der. macam tak biase laa kan kene macam niyh]

niyh hadiah special untuk awak. hehe. 

Last but not least, dengar sini elok2. Eyh! Bace elok2. Saya nak wish SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN kat awak yang konon hensem. Haha. Gurau2. Moga awak happy selalu and hidup diberkati oleh ALLAH S.W.T. Suksess selalu. Jangan nakal2 taw! Jage awek tuh elok2. [ceyhh. tanye pasal awek aetuh terus gelabah. Lek laa der. Haha]. Cakap ngan awek tuh; jangan takut. saya takan rampas hak milik orang lain. Walaupun saya masih sayang awak. Tapi sekarang kan kita kaawan jek. Kawan tetap kawan laa kan. Chill beb. But hopefully awak jangan maenkan perasaan dia walau siape pon awek awak tuh. Love you friend! Take care :))

kek black forest! sedaap tau.
selalu time birthday saya jek beli niyh. hehe

pssst! May you and yours always in HIS bless. Aaamin. [kawen nanti jangan lupe jempot saya tau. VIP niyh. Hehe]
SWEET 19 (",)
 - 8 februari 2012 -

WINK :: my ex-boyfriend = my bestfriend. Jangan jeles tau. Kami tak pernah bergaduh :D

2 comments: