Sunday, 22 April 2012

FITNESS !

By the name of Allah
ASSALAMUALAIKUM :]

Wow! Tengok tajuk jek dah gerun kan. Haha. Fitness bagai. Ngek laa tasha ni kan. Dah gemok tu sedar2 lah diri cket. Ni konon nak diet laa, nak exercisee laa. Lalalala~ Suker kakir akur lar kan. HAHA. Bahase ape daa aku pakai.

Okeyh. Nak dijadikan cerite dan sekadar memenuhi ruang jadual harian utk aktiviti cuti semester niyh supaye jadik menarek, tasha dgn rase bangga diri nye nak kasik tahu yang saya akan berjoging setiap petang spanjang cuti ni. Heee. Seronoknyer !

Tak tipu laa ! Betul! Pkol6 dah ready dari rumah. Ajak adeq yang kecik tuh. Dia pon mmg semangat laa kan bab2 joging niyh. Haha. Korang mesti pelek kan. Bajet bagos jek tasha niyh. Hal ini kerana tasha telah dpt gelaran baru utk cuti ni, “GEMOK”. Hoho. What’s such a beautiful name. Ngek punyer abang! Achik pulak panggel aku “BUNCIT”. Siot !

Ngek! Takpe. Tengoklah nnt. Hakikatnya saya lagi kurus dpd anda sekalian . Peace yaw!

No comments:

Post a Comment