Tuesday, 19 June 2012

kanak-kanak ribena !

ASSALAMUALAIKUM
by the name of ALLAH :)


okeyh. now nak cerita pasal budak kat atas niyyh.
dia niyh adek tasya. dah takyah tanye lagi mamat niyh sape ?
hensem ? bole laaa. dulu chubby jekk.
19 JUN 2012
genap dah umor budak niyh 18 tahun.
sape nak buat menantu boleh laa angkat dia
hari ni birthday dia laa kan
pukul 7.46 pagi tady dia call tasha
untunglaa dapat free call
dah puas gayot baru carik kakak dia niyh ;)
malam dia call lagi. sampai pukul 12.00
tasha tahu dia nak tunggu tasha wish.
tapi tasha MALAS !
kenapa ?
--merajuk--
last cakap ngan dia tady , "aku nak kau nangis ! "
atlast. kau nanges. tak tahu lah kalau kau tipu akak kau niyh kan.
hadiah tangisan kau tuh daripada kakak sayaang kau niyh
atas sebab :: selalu tinggalkan aku time aku perlukan kau.
tuh jek sebabnya. nampak kejam sangat kan ?
kesah pulak aku. 
sebab kau dah janji nak jage aku
dah. takyah risau. akak tak pernah lupe tarikh2 penteng dalam hidup tau
hadiah dah siap beli.
just tatau nak kasik bile.
kalau jumpe dapat laa.
kalau tak simpan jek laa masuk muzium.
nanges laaa sampai pagi. 
tangisan tu akan buat adeq akak niyh lagi kuat dari sekarang

wish untuk adeq ku tersayaang ::
belajar rajen2 - jangan nakal2 - dengar cakap ibu gn ayah tu - hormat semua orang - jadik budak baik <bukan skema> - enjoy2 jugak, akhirat jangan lupe - egt walau mane pun kau pergi keluarga jangan lupe - jage hati semua orang, nanti hati kite akan terus terjaga - even kite terpisah jauh, siblingship kite takkan terputus walau sesaat . akak akan sentiase ade dengan kamuh. - last but not least jadik laa orang .
gewd luck in your life  :)

HAPPY BIRTHDAY, ADEQ !
sayaaaang kau sampai biler-biler .

WINK :: sorry. hm. kau nanges, aku pon nanges jugak lah. fair !

....tunggu 20 JUN 2012 punyer update pulak ...

No comments:

Post a Comment