Monday, 22 October 2012

ALHAMDULILLAH :D

ASSALAMUALAIKUM
hey there :]

Akhirnyer, penantian aku selama ni berakhir.
Ape yang aku pendam dah jugak aku luahkan
Yelaaa kite ni kene berani hadapi semua masalah
Lari dari masalah bukan bermakne masalah kite akan selesai
Ye. Pada mulenyer aku lari dari masalah ni 
gara2 malas nak menyemakkan kepala otak aku yg serabut ni
But. Alhamdulillah. Sekarang dah ade kekutaan.
Dengan mesej IM yg berjeler sehingga fb decline aku anta IM lagi *siot betol
Alhamdulillah. Selesai jugak masalah kami
Yang bile dipikir alek. Childish giler aku nih
bhahaha LOL
Untuk ziera yang tersayang. 
Harap semuanyer takkan berulang lagi.
Aku cube buang sifat sensitif aku ni.
Memandangkan aku dah ngantuk.
End jek sampai sini.

THANKS-SORRY-LOVE YOU

*Nanti kite sesame gi carik pasal gn si pembawa mulut celupah tu. Kuang ajaqq!!!

WINK :: Lately ni aku memang suke post entri tergantung. Starting elok jek.Sampai ending blah gitu jek. Haha. Suke hati aku laa kan. Kau kesah ape. Taknak bace dah laa. 

2 comments:

  1. nak tahu, story story. mesti best XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi.. laju jek minah gosip ni. haha. nanti malam kite call ye stori2 :)

      Delete