Wednesday, 6 February 2013

Alhamdulillah. 20(!)

ASSALAMUALAIKUM
hello cecantek and kacakks sekalian :]

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izinNya tasha telah melangkah ke alam 20-an. To me. Its going to become TUA. Oh no!!! Sekarang umor dah takde angka 1 kat depan macam 1_. Sekarang maen 2_ je. Hurm. Cepatnye laa haiii mase berlalu. Tak sangka tasha dah 20 tahun. weyh! 20 tahun kowt!!! Orang pertama wish is my lovely adeq. Thanks achik! 11.14 pm. Awal ponn boleh. HAHA

Terima kasih kepada semua kawan2, adik2, kakak2, abang2 and tak lupe kepada keluarga tersayang yang wish happy birthday and doakan untuk tasha. Terima kasih yang tak terhingga. Gembira! Tapi ade terasa kesedihan jugak. Kerana diri semakin membesar tetapi jiwa, hati, dan perangai masih tak betol lagi. Orang kata selamat menyambut hari kelahiran tapi hakikatnya kita menyambut hari kematian. Hurm :'( Masih banyak lagi kekurangan. Masih banyak lagi kelemahan. Masih banyak lagi yang perlu diperbaiki. 

Ya Allah. SesungguhNya aku yang berdosa. Ampuni lah segala dosaku Ya Allah. Ingin aku perbaiki segala kelemahan diri. Tidak mahu aku diseksa di akhirat kelak apabila ditanya apa yang dilakukan olehku pada masa muda ku. Ya Allah. Beri kan aku kekuatan dalam menempuhi ujian2 yang Kau berikan kepada ku. Ya Rabb. Berikan aku ketabahan untuk terus istiqamah dalam mencipta kehidupan ke jalan Mu. Moga tidak berulang lagi kesilapan lalu. Terima kasih Ya Allah atas segala nikmat dan ujian yang kau berikan selama 20 tahun ini.

Terima kasih ibu yang melahirkan akak dan bersama ayah menjaga dan membesarkan akak hingga kini. in syaa Allah. walaupun tak dapat balas semua jasa baik dan pengorbanan ibu dan ayah. tapi akak akan cuba sehabes baek untuk berikan ibu dan ayah kebahagiaan. kepada abang. terima kasih sebab jage adik selama ni. untuk awak, jgn sedih2 sangat. adik doakan abang jumpe jodoh yang jauh lebih baaek daripada dye. kepada achik, adik kesayangann nih, teruskan lah usaha membodek anda tu ye. thanks tau. untuk puci my only sister. dont be too emotional. ikut hati mati, thanks btw. untuk my adek kecikk. belajar rajen2 ye sayaang. terima kasih semua :')

Andai diri ini tak layak berada di bumi Mu, Ya Allah. Ambil lah nyawa ini. Aku tak mahu teruskan hidup yang bergelumang dengan dosa2 hitam. Ku mohon berikan ku kekuatan. SesungguhNya aku yang berdosa =="


Kehidupan baru. Bismillahirrahmanirrahim. Moga segalanya dipermudahkan olehNya. Aamin Ya Rabb~

P.S terima kasih kepada mereka2  yang sudi hadir dalam kamu hidup tasha. moge ukhuwah kita sampai ke JANNAH. in syaa Allah. dan kepada awakawak. maaf. saya belum bersedia. hati saya milik Allah, Rasulullah dan keluarga saya sahaja. No heart feelings please :) 

WINK :: IPAD MINI !!! In syaa Allah. Aamin~

No comments:

Post a Comment