Friday, 8 March 2013

aku belum sedia

ASSALAMUALAIKUM
salam malam sayangsayang ku :]

Ya Allah. Peliharalah mereka. Peliharalah kami.
Tangisan malam ini tidak dapat dihentikan.
Sampaikan padanya bahawa aku terlalu menyayanginya.
Tiada yang kedua mahupun yang ketiga.
Moge dye terus kuat dan semangat untuk melawan penyakit itu.
Ye. Bukan diminta untuk mengharungi sakit itu.
Dia tak minta untuk menanggung sakit itu. 
Tetapi dia redha. 
Aku nampak tangisan nya kelmarin.
Dia nampak lemah.
Tapi. Aku tahu dia kuat.
Moge terus ada kekuatan untuknya.
Sakit ku ini diamkan sahaja. 
Aku masih punya kekuatan.
Jika terpaksa, 
aku redha jika dijadi penggantinya untuk meghadap Mu.
Walau aku tahu bahawa aku belum cukup bersedia. 
Namun. 
Aku belum bersedia untuk rase lagi kehilangan itu. 

WINK :: Moge kau terus tabah dan kuat wahai ayah. Akak sayaang ayah sangatsangat. <3 AYAH :')

No comments:

Post a Comment