Saturday, 13 April 2013

no time!

ASSALAMUALAIKUM
salam sayang2 sekalian :]

Kesibukan diri ini telah mencapai lebihan limit yang diri ini akakn kekurangan masa untuk melayani hobi dan aktiviti bersosial. Sejak habis  exam, belom sempat lagi otak ni releks (planning lepas exam nak releks about few weeks atas bebanan kerja selama ini) terus ke masuk kerje. Bukan berkire, tapi harap aku kerje dengan ibu niat untuk menolong ibu. Tolong parents dapat pahala kan? In syaa Allah. 

Ye. Aku kerja sukarela. Jangan sapa kate aku kerje dengan ibu dapat duit berjuta-juta. Hanya kerana status aku anak boss, ingat boleh sesuke hati jek. Lagi banyak kerje aku buat banding dengan kalian. Wahai pekerje2 ku sekalian, bekerja lah anda dengan hati yang ikhlas. Jangan pernah ade sekelumit titik hitam di hati. Bekerja ikhlas kerana Allah. In syaa Allah segalanya akan dipermudahkan olehNya. Aamin~

Sekarang, sangat2 busy sebab ibu tengah terlalu busy plus dengan pekerje yang suke amek cuti sesuke hati, so aku kene take over kerje ibu. Nak tak nak, korang kene dengan aku menjerit hari2 kat tadika tu. Sampai hilang tekak aku nih ! Kalau taknak aku menjerit, sila laa buat kerje elok2. *aah, memang dorang dengar pon kalau kau cakap kat sini. Tak kire siapa anda, berapa lama anda dah bekerja, berapa pon umur anda, saya tetap akan keluar kan panahan petir kalau kerje tak senonoh. please take note! ni betol2 marah tau.

okeyh. enough pasal tadika. tak larat. aku penat sangat. aku rase diorang sumer sia2 kan kepercayaan ibu. kerja bertahun2 tapi hampeh! huru hara dibuatnya. hurm. moga Allah permudahkan segala urusan kami. aamin. 

Nak shopping! Nak pergi cinema! Nak jalan2! Kawan2 cepat laa pulang bawa aku jalan. Okeyh, planning dengan Arif asek tak menjadi je. Alyaa kate kitorang takde jodoh. haha. bukan ade pape. Kawan je kowt. Haha. Cepat laa ibu settle semua kerje. Tak suke tengok ibu busy. Tak sanggup tengok muke kepenatan ibu dan bile ibu tension. Ya Allah, Moge urusan ibuku berjalan lancar. aamin~

:: kanak-kanak comel, i LOIKE :D

No comments:

Post a Comment