Tuesday, 8 October 2013

Last DAY and NIGHT :')

ASSALAMUALAIKUM
mornight peeps :]

It's already 3.27 a.m. Cant sleep. Dunnow why. So sleepy but cant sleep yet. 

Hari ni hari last. 7 October 2013 (MONDAY). Paper last - Techniques in Chemistry Laboratory. Dr. LeeTienTien yang sangat gojess pakai dress biru. *jeles. Kenapa laa aku tak pakai dress biru aku tu. Kalau tak mesti same. Haha. Duduk depan sekali ngadap Dr tu je laa. Erm. Secara tak rasminya kitorang dah habes semester 5. Nak tunggu rasmi tunggu dapat result and habes praktikal official habes diploma. Mudahmudahan kite semua dapat Dean's List. In syaa Allah. Aamin :))

So, as planning. Untuk last day before semua orang berpisah buat haluan masing2 untuk praktikal nanti and seterusnya. Sebagai tanda kenangan kitorang dah decide nak photoshoot beramairamai. Tunggu punye tunggu takde sape pon nak amek gambar. Aku pon cakap laa kat kinah, "mungkin kite kene keluar kan jek camera sendiri and amek gambar sendiri." And bermulalah adegan photoshoot. 

Banyak giler gambar. Ade gambar ramai2 satu batch tu kat kamera sape tah namenye budak tu. Harap2 nanti dye upload gambar tu. And gambar sesama kami ofkos sangat banyak. Gambar bersama kesayangan semua tak dilupakan jugakk. Gambar dengan pakwe pon ade jugak. ehh. Haha. Sedih tapi gembira. Banyak sangat gambarnya. Nanti boleh laa kite sharing2 dan insta kan ye. Hee :B *terkilan tak dapat ambil gambar dgn housemate ku tersayang. 

Disebabkan malam td aku sakit perot yg aku rase konfem kene gastrik. Segarians telah bergegas datang utk hantar ubat dan ambil external shafinie. Satu rombongan datang melawat aku. Sumpah terharu. Borak2. Gelak2. Hidang air milo instant je mampu kat tetamu tu. Lawak yana sumpah takleyh bla. Malas nak ingat. Sensored*. HAHA

Terimakasih yana, izaty, jiegha, shafinie and iqasimi. dan juga kinot. Salam2 dan air mata ku bergenang sudah. Wuuu. Sobsss :') Okeyh jumpe nextyear time wedding jiegha. Heee. Lepas tu sambung photoshoot di surau bersama warga sri harmoni si kinot, ainaa, huda and bibo. Fiza je tkde. Ngek laa punye budak2 ni sempat kacau chat aku gn adlan and azhar. Takde keje. betol. Kiena jd pembaca tL twitter. Sekiann. Haha. 

Dan disebabkan aku ditinggalkan keseorangan di rumah. Makanya, aku terus membawa diri. Turun lepak di bilik wifi sementara menanti orang yg nak amek external dye tu. Datang pulak azhar ajak g makan sekali. Memang takleyh tolak laa sebab aku sememangnya lapar dah sampai gastrik tu. So, pergilaa dinner bersama mereka. First time and last. Terimakasih ye korang. And terimakasih kepada yang sudi teman aku pergi dan balik :)) 

Next, ke surau bersama kina, ainaa, bibo and huda. Lepas tu ke KFC. Pukul 12.30 tgah mlm dan kami drivethru kepci tuu. haha. Sambung lepak di rumah mereka (rumah lama aku). Dan sekarang aku di meja study huda dalam bilik huda tak tidur lagi ngadap blog ni. Terimakasih kepada yang sudi bace. 

Ayat trending, "kawen jangan lupe jempot okeyh" ... In syaa Allah :))

Terimakasih untuk kenangan yang terindah ni. Maaf salah silap. Gonna miss uolls :') 


sahabat

with le girls

dan lagi

we are unite
THE PIONEERS


With love -tasyabella-

WINK:: love uolls lillah <3 *ukhuwah till jannah. 

No comments:

Post a Comment