Friday, 18 October 2013

Part-time or FULL TIME ?

ASSALAMUALAIKUM
hye cantek hensem :]

Macam cuti-cuti sebelum ni jugak. Aku tak perlu susah payah gi carik keje tempat laen sebab tadika ibu semestinya akan offer aku kerja. So, as usual. Schedule setiap kali cuti mesti sama. 

Kalau tak duduk rumah kemas semua satu rumah ni. Aku akan ke tadika untuk uruskan segalanya. Yahh. Sekarang ni dah kene belajar amek alih siket2 kerja ibu. Kalau tak nanti susah kalau taktau pape. 

So, ikhlaskan diri. Tabah kan hati. In syaa Allah. Ade ganjaran nanti :)) Sekarang ni pon offer daripada ibu, RM20 sehari. Heee :P

Makanya. Aku akan bekerja di tadika ibu setiap hari. Dan agak sibuk jugak laa kadang.

WINK:: Ni kire FULL TIME keje kan bukan PART TIME. Hidup aku gn tadika tu forever bersama si comel kesayangan semua.

No comments:

Post a Comment