Sunday, 1 December 2013

It's Over!

ASSALAMUALAIKUM
dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang :]

Well said. Alhamdulillah. Syukur. Mungkin ini yang terbaek. Aku redha. Sakit yang aku rase Allah saje yang tahu. Aku tahu diri aku ni tak kuat dah macam dulu. Tapi aku cuba untuk kuat. Allah perancang yang terbaek. Kite sebagai hamba harus akur :))

Belajar REDHA dalam mengharungi UJIAN, cuba menjadi BAHAGIA walau sedang BERDUKA. Kerana kita tahu ada CINTA-NYA di situ, bersama UJIAN yang kite lalui :")

Dah besar kan :)) *ayat Kery

Ya Rabb, pinjamkan aku kekuatanMu untuk aku harungi semua ini :")



Terima kasih atas segalanya. Maaf jugak. Mohon halalkan segala makan, minum and ilmu. Aku doakan yang terbaek untuk kau dan dia :))

Terima kasih Allah atash ujian ini :))
Terima kasih my beloved twin to support me all the times. Doakan kite kuat tau. Terima kasih khairi my bestfriend for hearing all the words and give me your support. Terima kasih banyak kat semua orang :))

Terima kasih si penglipur lara dengan lakonan dramatis anda. Sungguh terkesan dengan drama anda yang hebat. Best award is yours! And terima kasih kat mereka yang telah beri saya masalah ini untuk uji kekuatan aku :))

Maaf kepada followers di TL yang mungkin menyampah dengan tweet2 aku di situ. Maaf sangat-sangat. Dont worry be happy. Lepas ni korang tak jumpe aku lagi di garisan masa kicauan burung mahupun di mukabuku :))

WINK:: Terima kasih untuk segala kenangan yang terindah ini. All the best for your new life :")

XOXO :")     
_strongdaughter_

No comments:

Post a Comment