Thursday, 12 December 2013

Terima Kasih :")

Dalam kehidupan yang tak pernah sempurna. Setelah bertahun lamenya air mata ku mengalir tanpa henti. Kau hadir memenuhi setiap ruang yang ada. Kau beri sinar harapan dalam hidupku. Kau ukir semula senyuman di bibir ini. Aku hargai setiap detik kehadiran kau sepertimana kau hargai kewujudan ku ini. Kau seorang yang hebat sebab boleh mengganti tempat dia yang dulu aku pernah sayang sepenuh hati ini. 

Tapi tidak same lagi seperti dahulu. Aku lebih berhati-hati agar tidak kecundang dan kecewa di kemudian hari. Aku cuba jadi seperti yang kau impikan tapi aku tak mampu. Maaf dari ku. Hati ini terlalu takut untuk semua itu. Terima kasih kerana menyayangi dan menerima diri ini seadanya :))


Jika jodoh itu milik kita.
Biar cincin ini menjadi simbolik kasih sayang itu.
Biar Allah yang tentukan segalanya :))
Ya Allah, aku mohon agar ini bukan ISTIDRAJ CINTA untukku. Moge cinta ku pada MU tiada tandingnya . Aamin~

Terima kasih kerana sudi hadir dalam hidup ku.

<95 days> Once I've said for the LOVE. Means it is forever (:

WINK:: Nak cincin macam tu please ^_^ okebai 

No comments:

Post a Comment