Saturday, 25 January 2014

Lawak Petang Sabtu :P

ASSALAMUALAIKUM
hai sayaang sayaang :]

Hari ni nak cerita laa siket kisah lawak di petang Sabtu yang terjadi kat rumah hari ni. Hehe.

Tengah leka berfacebooking bersama Bibie Amaleena. Tibe tibe nenek bersuara,,

Nenek; "Sempat ke tidak aku nak tengok dak tasha ni kawen ni..."

Si tasha; "ehhhh??????? !@#$% alamakkk aiiiiii. In syaa Allah sempat. hailaaa...."

Nenek; .... sambung " ntah bile laa kan nak suruh orang ni datang ea...haha"

Ibu; "kalau ade orang datang masuk minang dye mak, orang terime jek terus mak..."

Si tasha; "ehhhhh?????!@#$%^&* hah!? terime teruss??"

Ibu; "yelaa. Ape tunggu lagi. yang penting bole jage anak ibu ni. cukup 4 syarat tu dah bole dah..."

Si tasha; "aigoooo. pening ahh..."

--TAMAT--

Ibu ni tak rase ke anak dye ni kecik lagi?? Ade pulak orang nak kat anak dye yang pemalas ni. Dah laa suke carik pasal =_=

WINK:: Kisah benar dan bukannya cobaan. Yeayy ibu kasik green light! Eyhh. Hehe

No comments:

Post a Comment