Saturday, 12 April 2014

Kebenaran itu PAHIT

ASSALAMUALAIKUM
hey :]

28th March 2014. Friday. #throwback

Yes! Kebenaran itu pahit. Tapi pahit macam mane pon kene telan jugak kalau itu hakikat sebenarnya yang harus kite akur. Ye, memang aku tak kuat. Tak kuat nak hadapi kebenaran. Aku rase kalau bagi orang lain amek alih tempat aku pon tak de sape sanggop. Kau sanggop? Tak kan.. Tahu dah. Takpe. Aku redha. Aku ade Allah yang sentiasa ade untuk teman aku. Kala aku jatuh tersungkur terpesok dalam longkang atau loji najis sekali pon. Dia Yang Maha Esa, sentiasa bersama. 

Ya Allah, Kau pinjamkan aku sedikit kekuatan untuk hadapi semua nya. Jika ini yang terbaik. Aku redha :))

Aku yang start dulu. So, aku bertanggungjawab untuk semuanya. Ya Allah. Permudahkan urusan ku. Aamin :))

Kuat tasha. Kuat. Pelisshhhhh :')

WINK:: People changes. Tak semua orang baik kekal baik selamanya. Tak semua orang jahat kekal jahat selamanya. 200 hari masih tak cukop okeyh. 

No comments:

Post a Comment