Wednesday, 4 June 2014

Engagement Khairun Ainaa

ASSALAMUALAIKUM
hye youollss :]

Alhamdulillah. Sorang lagi kawan aku dah bertunang. Tak lama lagi jadik isteri orang pulak. Okeyh. A big congratulations to Ainaa Kamaruddin. Kinah gn dayang jek yang datang. Sebab kata ainaa tak sempat menjemput. Everything was family arranged. Takpe la. Asalkan semua selamat. Nanti ainaa kata nak kawen baru dya jemput semua. Okeyh. I’m waiting. Hee. Haraplah masa uw takde ape yang menghalang perjalanan aku ke majlis Ainaa. Once again, Tahniah Ainaa!!!

Aku yang gedik pergi tanya ainaa, “Ainaa, nak tanye ni. Tunang ena ni pakwe yang dulu tu ke yang orang johor tu?”

Ainaa; “taklaa. Yang tu jadik kawan baik jek. Ni semua family arranged.Ni orang lain. Sabah jugak. Hee. Tapi keje jek kat sabah.”

Aku; “ Sabah? Okeyh. Haha. *memahami sangat ayat ena tu. HAHA” “Ena kawen bile? Tak sambung belajar lagi ke nak keje?”

Ainaa; “Dah cakap kat dye kalau tak bagi sambung belajar taknak kawen. Haha. Kawen lama lagi tapi tak lama sangat tunangnya”

Perghh. Bagus giler ena siap letak syarat. Kalau aku pon nak gitu. Kalau taknak bagi sambung belajar taknak kawen. Kalau dah habes belajar, taknak bagi kerja taknak kawen. Haha. Kalau taknak kawen dengan aku dipersilakan carik  orang lain. HAHA. :P

*kalau dapat gambar ainaa. nanti update semula ye ;)

WINK: Okeyh repekss. Moga dipermudahkan urusan ainaa untuk jadik tunangan orang dan moga sampai ke jinjang pelamin dan berbahgia selalu. Aamin. Who’s next? Ziera mungkin. Dye cakap tahun ni. Haha.  Okebaii

No comments:

Post a Comment