Wednesday, 12 November 2014

Cikgu USM [Part 2]

Throwback...

[someday on early of September]

Dan alhamdulillah tamat sudah minggu orientasi yang penat. Dah start kene susun jadual sendiri. Its took almost few hours. Sebab tak reti kan. Sebab macam susah je. Sebab macam serabut dan malas. Sebab tu laa. Hmm. Hmm. Dah settle masuk la kelas first. Pastu macam krik krik sebab nak revise bende yang dah setahun tinggal. Hmm Nice. Come on tasha! Mana semangat ni? Saat tu aku rasa nak balek melaka. Sebab macam erghh. Padiaaa serabut sangat ni. Senior pon dah masuk. Hm. Hm.

Sebenarnya nak susun jadual ni senang je. Tapi sebab macam tak reti lagi. So ntah pape jek. At the end. Kredit pon sikit jek. Alhamdulillah settle jugak transfer kredit. 

Takde bende nak cerita. Sebab semuanya sama macam kat upsi. Just aku suka upsi sebab kelas cantik. Okebaii. Pulau Pinang is so panas.

Hashtag. Why too far? :((

WINK:: Dah mula dah rindu rindu ni. 

No comments:

Post a Comment