Friday, 5 June 2015

Past is OVER

Andai kau tahu bagaimana peritnya untuk aku melupakan segala apa yang pernah berlaku DULU
Andai kau tahu bagaimana susahnya untuk aku kuatkan hati aku untuk buang semuanya
Andai kau tahu bagaimana kesalnya aku bila aku buat perkara yang menyakiti hati kau tanpa sedarku

Tanyalah siapa pon pasti akan marah bila kisah silamnya diungkit.
Tanyalah siapa pon pasti akan sedih jika kesilapannya dijadikan bahan mainan untuk diperli.

Tangisan pada malam ini tidak mampu ku seka lagi. Aku akui memang itu kesilapan ku,

Sungguh aku cuba untuk menjaga segala pelusuk hati kau dengan segala kudrat yang aku ada
Sungguh aku cuba untuk tidak menyakiti hati kau dengan menyakiti dan memendam kesakitan hati ini sendiri

Tanya lah hati mu kasihku,
... jika aku masih menjadi yang terindah di mata mu
... jika aku masih menjadi yang teristimewa di hati mu
... jika aku masih menjadi kesayangan diri mu



No comments:

Post a Comment