Saturday, 11 June 2016

SECRET

ASSALAMUALAIKUM 
hyee :]

Sebelum iolls nak sambung ceritaa and mula blogging semulaa. Nak bagitauu kat awak awak yang sedang baca entri ni. Awak adalah insan bertuah kerana terpilih untuk menjadi pembaca setia blog saya yang merapu ni. Sebab blog ni mcm nak jadikan secret mcm diari sendiri je la. Taknak dah share dekat orang lain. Yes. I akan buat satu blog baru (InsyaAllah) untuk share info2 menarik. Tapi blog ni akan remain untuk iolls fefeling jee. heeee. So, kalau rasa annoying boleh lah stop membaca dan unfollow ok. Saya tak kisah. Sebab blog ni nak cerita pasal life kitee je. Pasal study, uni, kawan2, family, masa depan, and paling penting tentang kesayangan kite yang dirindui tuu. 

Ramai cakap aku dah stop blogging and dah delete blog. But actually (memang taklah aku nak delete blog aku ni) kite tukar link je. So, orang yg dah follow pon takkan dapat bukak sebab link dah lain. Hee. And yang tahu link baru ni adalah yang special je. Haha. Kau feeling?! :P
Hye sayang :P

FYI. Awak je la yang ada link ni. And awak je la yang bole baca blog ni. Sebab? Untuk next2 entri nanti kite citer ea sebab apa tu... Hehe.  

Do take care. And ILOVEYOU:*

Love, tasyabella❤

No comments:

Post a Comment